Brighton here we come! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu Brighton here we come! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu

Brighton here we come!

Door: ChelseaMorag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

31 December 2010 | Nederland, Veldhoven

Hallo iedereen!

Nog 17 dagen en Hannah, Koen en ik vertrekken naar Brighton.

De treinen zijn geboekt en we hebben een huis om te verblijven.

Onze lessen beginnen pas 7 februari, maar we hebben dan genoeg tijd om Brighton te verkennen en misschien een dagtripje London te doen. En natuurlijk verder te zoeken naar permanent huis.

Alle klasgenoten die al eerder vertrekken, heel veel plezier en ik hoop dat ik sommige van jullie zal zien in de UK en voor de andere; tot in juni!

xxx
Chelsea

  • 03 Januari 2011 - 07:35

    Anne:

    We zullen je missen, maar veel plezier! :D

  • 03 Januari 2011 - 11:37

    Marion:

    Hey Muis,
    Ben benieuwd hoe het zal zijn voor jou on in England te leven en of je de (subtiele) verschillen met NL zult opmerken... Ik zie je de 17e! Dikke kus! Mamxxx

  • 04 Januari 2011 - 18:36

    Pascale:

    Als jullie naar London komen - LATEN WETEN! Ik zit daar dan al! Zou het super leuk vinden wat bekende gezichten te zien, ookal zit ik er dan ook pas net :P xx

  • 16 Januari 2011 - 20:46

    Evelien:

    Hee Chels!

    Goede reis gewenst! Leuk je blog en ik ga je zeker volgen.

    Veel plezier/succes en liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Chelsea

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 14999

Voorgaande reizen:

17 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Brighton 2011

Landen bezocht: