Internet hunting - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu Internet hunting - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu

Internet hunting

Door: ChelseaMorag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

27 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hallo allemaal,

Vanuit de Starbucks in Brighton city centre schrijf ik dit blog.

Maandag zijn we van het huis boven op de heuvel verhuist naar ons eigen flatje in Kemp Town. We werden geholpen door Richard, hij was de "eigenaar" van het huis waar we verbleven voordat we onze eigen flat gevonden hadden.

Toen we eenmaal alle spullen in de flat hadden gingen we bedden verplaatsen. Dit was nog en heel gedoe met al die kleine trapgaten en doorgangen. Gelukkig hebben we nu alle drie een bed op de goede plaats. Nadat we de bedden hadden geregeld gingen we onze koffers uitpakken en nu heb ik eindelijk weer toegang tot al mijn kleding, yay!

Daarna zijn we toch de stad nog even ingegaan omdat we nog pannen moesten kopen. Koen is toen ook zijn vriendin op gaan halen van het station want die is hier een weekje op bezoek:)

Met zn 4en zijn we uit gaan eten bij een all you can eat pizza restaurant, yam! 's avonds zijn we ook nog naar de King en Queen geweest, dat is nu al een beetje onze stamkroeg aan het worden.

Dinsdag moesten we weer even naar school en we zijn nu ook officieel studenten van Brighton university.
Verder hebben we dinsdag allemaal een Dongel aangeschaft. Helaas werkte hij niet toen we thuis kwamen. Dus woensdag zijn we meteen teruggegaan naar de winkel waar we ze gekocht hadden. Daar werd er een helpdesk voor ons gebeld en wat bleek; de ontvangstpaal die het dichtste bij onze flat staat is tijdelijk buiten gebruik vanwege herstelwerkzaamheden. Dus als alles goed gaat hebben we binnenkort wel gewoon internet in de flat, via onze dongel dan wel.

Nu zitten Hannah en ik daarom in de Starbucks te internetten en gisteren hebben we ook al even in de Mac gezeten om te genieten van Free wifi.

Zo, jullie zijn nu dus weer een beetje op de hoogte van wat er allemaal in Brighton gebeurd. Morgen komt mama en die blijft voor 2 nachtjes, dus dat wordt gezellig:)

Hopelijk tot snel!
xxx

• 28 Januari 2011 - 18:50

Marijn:

Vanuit de Starbucks nog wel ;) Starbucks rulezz!! Veel plezier met je moeder, gezellig!!! En tot maandag !!! =)

• 30 Januari 2011 - 13:50

Evelien:

Goed om te horen dat het allemaal zo leuk is daar. Liefs en succes met je internet!