Time goes fast when you are having fun! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu Time goes fast when you are having fun! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu

Time goes fast when you are having fun!

Door: ChelseaMorag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

01 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hallo allemaal,

Alweer ruim een week voorbij sinds ik mijn vorige blog schreef.
Ik heb net weer drama gehad. De lessen hier zijn erg interessant. Vandaag bij drama hebben we het gehad over een boek genaamd The Island. We moesten het aan elkaar voorlezen en vervolgens moesten we uit het verhaal stappen en tien jaar later ons eigen vervolg maken, met behulp van teacher narrator and teacher role (Kate, de docent, vervulde deze rol). Ik heb me echt nog nooit zo op mijn gemak gevoeld in een drama les en tegelijkertijd ook zoveel geleerd en ideeen op gedaan.
De schooldagen zijn kort maar we hebben genoeg dingen te doen om de middagen vol te maken. We gaan naar de stad, de pier of we gaan wat lunchen met Dawn, Alice, Raj en Rosie.
Vorige week woensdag was Jenny (zweedse meisje) jarig en had ze ons uitgenodigd voor haar verjaardag. Er waren ook een aantal van haar vriendinnen over gekomen uit Zweden. We hebben eerst gezellig wat gedronken en gekletst bij haar thuis, daarna in de pub en daarna zijn we gaan clubben in Oceana, voor student night of course.

We hadden afgelopen weekend ook een lang weekend want we hadden op vrijdag vrij. Vrijdag zijn we naar Eastbourne geweest voor een filmavondje bij Alice. We hebben daar zelf onze Pizza's gemaakt voor het avondeten en Dawn had een heeeeerlijke apple pie gemaakt als toetje. Alice heeft ook heel veel huisdieren, een hond, twee ratjes en een mega hamster. Er was dus genoeg te beleven in haar huis. Verder zijn we in het weekend vooral bezig geweest met shoppen, slapen, over het strand lopen, koken, boodschappen doen en series kijken, en natuurlijk huiswerk:O Ik heb zondag zelfs al twee reflecties geschreven voor mijn DPF, yay!

Vrijdag komen papa en Jasper en gaan Koen naar huis om carnaval te vieren. Zondag gaan pap en ik naar Londen en we willen ook met de auto nog wat andere dingen gaan doen in de regio, ik heb er zin in:)

Vanavond is er een belangrijke voetbalwedstrijd op in de pub, Chelsea - United. Ik ga met Koen, Hannah, Ben en Raj naar de pub om het te kijken. Hopelijk wint united:)

Ik zal proberen snel weer een blog te schrijven, ook al zal ik volgende week (nog) minder tijd hebben, haha!

Tot dan!
xxx

  • 01 Maart 2011 - 11:26

    Marion:

    Hey Chels!
    Je bent wel echt in een Engelse student aan het veranderen, pub, clubbing, filmevenings en niet veel studeren... Hmmmmm.....

    Veel plezier met pappa volgende week en ik zie je de 11de (je kan vanuit Glastonbury dan je blog bijwerken ;o)))!

    Dikke kus!
    Mamma
    XXX

  • 01 Maart 2011 - 19:46

    Stefan Klaassen:

    Jaaaa...nog twee werkdagen en dan ga ik naar Brighton. Misschien blijf ik er wel haha. In ieder geval veel zin in, ben heel benieuwd Chels naar je huis, de Uni en alles wat je al hebt ontdekt in Brighton. Zaterdagavond en donderdagavond stappen en swingen? Hoe zou dat gaan, een prille vijftiger in het Engelse studentenleven...?
    Kusje, pap

  • 03 Maart 2011 - 14:57

    Hetty Oma !:

    Geweldig verslag weer een fijne tijd met Pap volgende week heb je mijn kaartje nog gehad vorige week? Lieve groeten ook van Opa en tot schrijfs weer. Oma. Zit jij zo dicht bij het strand en wat gaat het goed met je in Brighton, fijn hoor, liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Chelsea

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 14995

Voorgaande reizen:

17 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Brighton 2011

Landen bezocht: