Het komt erg dichtbij! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu Het komt erg dichtbij! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu

Het komt erg dichtbij!

Door: ChelseaMorag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

27 December 2010 | Nederland, Veldhoven

Hallo iedereen,

Hier weer een Brighton update.
Mijn moeder heeft waarschijnlijk een huis voor Koen, Hannah en mij geregeld. We kunnen er in ieder geval onze zoektocht naar een huis voortzetten en misschien kunnen we wel de hele periode in het huis verblijven:)

De vertrekdatum is wel wat vervroegd en mijn uitzwaaiparty voor familie staat al in de agenda.

Woensdag weet ik hopelijk meer over het huis en dan kunnen we ook eindelijk gaan boeken. Ik heb mijn (GROTE) koffer al in huis.

xxx
Chelsea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Chelsea

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 15036

Voorgaande reizen:

17 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Brighton 2011

Landen bezocht: