Het is waaibomendag - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu Het is waaibomendag - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Chelsea Klaassen - WaarBenJij.nu

Het is waaibomendag

Door: ChelseaMorag

Blijf op de hoogte en volg Chelsea

04 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Lieve allemaal,

Ik schrijf dit blog opnieuw vanuit de Starbucks. Onze dongels doen het nog steeds niet in de flat. Wel vervelend maar dat is dan ook het enige nadeel aan de flat.

Ik zal eens vertellen wat we allemaal hebben gedaan sinds mijn laatste blog. Mama is langskomen en we hebben samen geshopt en hebben gezellig ergens een all you can eat lunch gegeten.

Op maandag zijn Hannah en ik naar Birmingham geweest. We hebben daar Marijn en Didi bezocht en Boris en Fenna waren op bezoek. Ruben kwam ook nog uit Nottingham en samen met de Spaande vrienden van Marijn en Didi waren we dus met een grote groep. Het was erg kort maar wel erg gezellig. We zijn in de bullring (toch?) geweest, dat is een heel groot shopping centre in het centrum van Brighton. Daar heb ik een poster van the Beatles gekocht om mijn kamer een beetje op te leuken. Na het shoppen zijn we met zn allen uit eten gegaan bij een mexicaans restaurant genaamd Red Peppers. Ik heb daar een heerlijke spicy chicken burger met frietjes gegeten. Daarna was het voor Hannah, Ruben en mij alweer tijd om te gaan. We hadden om 10 voor 8 een trein geboekt naar Nottingham, waar we uiteindelijk zouden slapen. In Nottingham zijn we nog even naar de pub geweest en heb ik Rubens vrienden weer ontmoet.
En ik heb er heel braaf cola gedronken omdat een van de mannen achter de bar zei dat mijn Nederlandse identiteitskaart geen geldig ID is om drank te halen, stom! Gelukkig heb ik daar in Brighton geen last van:)

Hannah, Ruben en ik hebben toen samen in 1 bed geslapen, hahaha! Niet echt comfortabel maar ik heb toch nog wel een aantal uren geslapen. De volgende dag zijn Hannah en ik weer naar Brighton gegaan met de trein (die vreselijk wiebelde en ons misselijk maakte.)

Woensdag zijn we naar school gegaan en heeft Dave (onze begeleider en leraar) ons geleerd hoe je een boek moet lenen in de universiteitsbieb.

Gisteren hebben Hannah en ik Odie ontmoet. Voor de mensen die niet weten wie Odie is; ik heb hem in 2005 ontmoet in een jeugdherberg en hij studeert nu in brighton. Het was erg leuk om hem weer eens te zien. We zijn wat gaan lunchen en zijn even naar het strand geweest:)
Gisteren was het ook Chinese new year en dat hebben Koen, Hannah en ik gevierd met lekkere Chinese hapjes voor bij het avondeten, hmmmmm. (haha mam; ik doe dat ook als ik eet.. Hannah en Koen moeten er steeds om lachen)

Vandaag is het voor de eerste keer slechter weer. Het waait heel erg hard, maar het heeft ook wel iets gezelligs. Vandaag hebben we een beetje een lui dagje.

Voor het weekend hebben we een aantal plannen. Hannah en ik gaan morgen waarschijnlijk naar een tentoonstelling in de royal pavillion en we gaan zondag voetbal kijken en eten in de pub. (Chelsea - Liverpool).

Ok, nu zijn jullie wel weer een beetje op de hoogte. Maandag begint school dus dan kan ik jullie daar mee over vertellen.

Tot snel!
xxxx

  • 04 Februari 2011 - 18:14

    Marije:

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin in Brighton. Succes met school volgende week! Groetjes uit Warschau.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Chelsea

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 15048

Voorgaande reizen:

17 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Brighton 2011

Landen bezocht: